Dobra reklama i reklama SMS

Dobra reklama czyli…

Dobra reklama to taka, która przekazuje przesłanie do grupy docelowej. Reklama może odnieść sukces, jeśli zaangażuje grupę docelową i zainspiruje ją do działania. Dobra reklama to często mieszanka faktów, humoru i emocji. Ale to, co czyni go jeszcze lepszym, to połączenie z widzem na poziomie emocjonalnym.

To jest przykład reklamy.

Cześć, jestem Joe, sprzedawca samochodów.
Czy znasz to uczucie, kiedy wchodzisz do salonu samochodowego i od razu czujesz, że nikt nie chce z tobą pracować? W ten sposób większość dealerów samochodowych czuje swoich klientów, ponieważ chcą sprzedawać jak najwięcej samochodów i nie dbają o zadowolenie swoich klientów. Ale jestem inny. Dbam o moich klientów, więc jeśli szukasz nowego samochodu, odwiedź mnie w sklepie XYZ.

Oczywiście to jest tylko tekst przykładowy ale pokazuje mniej więcej dobre wywarzenie pomiędzy dobrym przedstawieniem samego siebie i tego co się robi, a brakiem niepotrzebnej nachalności w stosunku do klienta.
Kampanie marketingowe SMS też potrafią być dobrą opcją.

Niektórzy ludzie wolą pisać SMS-y niż rozmawiać przez telefon.

Wiele firm widzi jakieś korzyści płynące z marketingu sms-owego i wdrażania go w swoich kampaniach marketingowych. Wiadomości tekstowe to świetny sposób na interakcję z klientami, odpowiadanie na pytania, wysyłanie informacji i jest to forma komunikacji tylko do odczytu, dzięki czemu redukujemy poziom naszej nachalności. Oczywiście biorąc por uwagę, że będziemy wysyłać je umiejętnie.

Author: admin